tisdag 27 maj 2008

Det där extra provet

Läraren ringde upp mig senare samma dag och sa att nu satt upp mig på listan med de som skulle få ta provet veckan därpå.
Och ja tro det eller ej men det gick ju faktiskt bra. Det kändes faktiskt helt overkligt.
Professorn ropade in mig och gav mig det organ jag skulle bli testat på. Han gav mig lite tid att kolla på det innan han började examinationen.
Jag börjar med att säga fel diagnos, men han rättar mig och jag finner mig snabbt till rätta och han ställer ett par frågor som egentligen var rätt ok och alla relaterade till det vi höll på med(oftast ställer han minst en fråga på något annat ämne som inte alls är relaterat till organet du fått). Sista frågor villa jag bort mig i men av någon anledning så tycker han ändå att min prestation var tillräckligt bra för att få klara mig.
Det tog mig flera dagar att fatta, var tvungen att fråga Kristin flera gånger om jag bara inbillat mig eller missförstått professorn. Men hon trodde inte att så var fallet(hon var precis bredvid mig när jag blev examinerad).

Som sagt, starten på den här tentaperioden är SÅÅ mycket bättre än förra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra och grattis!! :)