måndag 16 juli 2007

Intensivt

Mina försökt till att göra ingenting funkar inte så bra, gör saker hela tiden å det verkar inte bli bättre heller.
Några höjdpunkter från veckan som varit:
- Spenderade en dag tillsammans med min lilla stjärna Emanuel. Vi tog en tur till stockholm och hade ett äventyr tillsammans. Fantastiskt kul att hänga med honom!



- Tillsammans med en kompis så organiserade vi en liten vandring för ett gäng tonåringar. Dom är på läger som våra föräldrar är med och organiserar och detta va tänkt som en liten teambuilding grej för dom.
Njöt av att få lukta på lite svensk skog, och alla blåbär och smultron som fanns smakade inte illa heller.



- Igår träffade jag en ny stjärna, lilla Elijha fick slåss lite med hans mostrar för att få hålla honom



Idag ska jag stanna hemma och ta det lungt, för imorn kommer kusin Charlotte och håller mig sällskap.
Och nu kom precis lillebror med kompis hem, där försvan min lugna dag.

Inga kommentarer: