tisdag 4 december 2007

Önskelista

Mina föräldrar frågade här om dagen vad jag önskar mig till jul. Jag har inte ens tänkt på det. Största önskan för jul är egentligen att faktiskt få njuta av julen att få va lite ledig. Klarar jag min första tenta så kan jag nämligen faktiskt njuta av lite julledigt utan att få dåligt samvete eller ångest för det. Det jag längtar mest efter, typ hela tiden, är ju att få bara vara.

Men det finns ju ett par grejer som jag saknar från Sverige:
- godis, i alla dess former
- julskinka(det ska Rebecca ta med sig så det problemet är löst)
- ost(även detta ska Rebecca släppa med sig för mig)
- smörknivar(dom jag har va gamla redan när jag kom hit och nu ser dom riktigt tråkiga ut. Letade efter dom när jag va på Ikea sist, men utan någon lycka)
- tunnbröd(får nog leva utan det den här julen)
- lakritsstång, så jag kan göra lakritsknäck(finns nog få grejer som är så gott som det)
- iPod, jag har funderat på det där med iPod i flera år, vill ju ha något som är kompatibelt med iTunes så det är väll bara gilla läget och inse att det är iPod som gäller då.

Så om någon vill göra mig glad så vet ni vad ni ska göra ;)

Inga kommentarer: