lördag 21 februari 2009

Så har det dragit igång igen

Efter dimma och inställt flyg kom jag tillslut tillbaks till en ny termin. Termin 8.
Tiden i Sverige var ganska välfylld men väldigt rolig. Först ett par dagar hos en småbarns familj, mysigt att få vara med i någon annans vardag som är helt olik min egen.
Spenderade en del timmar på min mammas jobb med att göra hörseltester på barn i 6års till 9an och vaccinera 4orna och 6orna. Så roligt att se hur de ändras med åren, de i lekis kan inte sluta prata om katten, hunden och dockan... Niorna å andra sidan är en helt annan historia...
Det hans även med några bröllopsmässor som lyckades tajma precis de två helgerna jag var i stan.

Aja, nu är jag tillbaks i vardagen igen. Långa dagar i skolan som vanligt, fast jag har faktiskt två förmiddagar som inte är schema lagda, väldigt skönt. Inte för att man inte har saker att göra då men kan i alla fall sov någon timme extra på morgonen det är inte fel.

1 kommentar:

S. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.