lördag 27 oktober 2007

Lov

Det har varit lite intesivt, det är i och för sig intensivt hela tiden det här året verkar det som. Men nu har det varit lite extra intensivt med prov. Har klarat allt än så länge, vilket är lite uppmuntrande i alla fall.
Nu har vi en vecka höst lov, kunde inte komma mer lägligt. Är helt slut, trött både till kropp och själ. Så nu ska jag ta helt ledigt ett par dagar, åka till Budapest och Ikea nån dag.
Sen ska jag börja plugga igen, har snart prov igen

Nu har jag precis haft grannflickorna över för lite filmtittande. Grannmamman tog tillfället i akt och sov av sig lite jetlag. Jag har en projektor hemma den här veckan så vi låg i min säg och projekterade filmen på väggen, super mysigt.

Bye the way, Tobias, jätte kul att du läser. Njut av tiden i Orlando!

Inga kommentarer: