torsdag 4 oktober 2007

Sverige tur och retur

Nu har jag både åkt till sverige och kommit tillbaks igen.
Helgen i Sverige va jätte kul. Första kvällen kom Elena förbi, är så glad hon bor i Stockholm nu så det är lättare att träffas när jag kommer hem till Sverige.

Resten av helgen försvan i ett gitter av hämtningar, människor och mat. Min mamma är fantastiskt och jag är jätte glad att jag fick vara där och fira den här dagen med henne och hennes vänner. Det var mycket folk där som jag inte träffat på länge och som det var väldigt kul att träffa. Det var även en och annan som jag inte kände igen men som kände igen mig, det är ju alltid spännande.
Sedan dess har det rullat på igen, har ju lite att ta igen i skolan men har bra flyt och har landat i skolrutinen igen(dvs energinivån har börjat normaliseras). lagom till att det börjar dra ihop sig till prov ;-)

Åh, höll på att glömma. En stor höjdpunkt i helgen står min farbror Marcel för! Han tog med mig två stora favoriter från Schweiz till mig:

Rivella, en dryck som jag inte hittat någon annanstans, och chokladyogurt. Fruktansvärt gott var det!


Eftersom båda husen var fulla av folk blev detta min säng.

Inga kommentarer: