söndag 11 november 2007

Katter

Nu har jag lämnat tillbaks de två katterna som bott hos mig de senaste två veckorna. Jag har
Det har varit trevligt med lite sällskap, men oj vad dom stökar ner. Hår överallt, blir galen, och inte att tala om den där lådan med sand som sprids ut överallt och stinker.
Hur som helst så var det ändå rätt skönt att lämna tillbaks dom och jag inser hur fantastisk katten hemma i Stockholm är som vägrar att gå på låda(han föredrar skogen). haft dom hemma hos mig tidigare, när deras matte åkt bort. Det är trevliga katter, lilla Alva är som ett litet plåster på en när jag är hemma. Så fort jag sätter mig framför skrivbordet ska hon va i knät, vilket inte alltid är jätte praktiskt när jag ska plugga. Tillslut kom vi till överenskommelse, hon fick sitta på en kudde bredvid datorn medan jag pluggade. Funkade för det mesta. På natten ska hon helst ligga runt nacken, och hennes bror på benen. Är ju mysigt i typ 10 minuter sen vill jag byta ställning.


Alva som pluggar med mig


Vet inte vad det är med min papperkorg men den är visst väldigt god, båda kissarna har spenderat timmar med att slicka den

Inga kommentarer: