torsdag 29 november 2007

Lycka...

...är den där stunden när jag äntligen packar ihop mina grejer i biblioteket och vet att nu "får" jag gå hem. Framförallt de dagarna jag känt att plugget varit effektivt. Egentligen skulle jag väll dessa dagar behöva packa upp allt igen hemma ytterligare en stund till men det är inte jätte ofta det blir så. Jag kommer hem, kollar mejlen, senaste nyheterna... äter kvällsmat. Sen är det alltid något som ska fixas och helt plötsligt är det dags att gå och sova.
Men när man som idag har suttit på biblioteket 10 timmar finns det inte jätte mycket ork kvar i lilla hjärnan för plugg.

Åh förresten, idag samlade jag och Kristin mod till oss och frågade på kafeterian i biblioteket om dom skulle kunna tänka sig att värma maten vi hade med oss(finns ingen annan stans man skulle kunna göra det) efter lite förvirring och översättningshjälp värmde dom snällt maten till oss. Så nu kanske man kan få äta varm medtagen mat i fortsättningen.

Inga kommentarer: